Sunday, April 12, 2009

"sesungguhnya ALLAH sentiasa bersama-sama dengan orang yang SABAR"

assalamualaikum...
masuk hari ni... dah hari kedua aku takde kereta aku...
huhu
so, agak down jugak... pagi memang aku tido je... sedangkan keje masih belom siap..
pkul 4 lebih aku ajak naufal tumpang kereta L2s beliau tengok kereta aku kat perodua

beliau juga menggelengkan kepala melihat kereta aku

"sabaq no, ada hikmah la tu"

kata si naufal

ari ni ujan memanjang...
tetibe plak laptop aku jem...
aku g kedai pertama..
die tak mau layan
maybe sebab windows aku pirate...

die suh aku pegi kedai lagi satu
alhamdulilah... kedai cina yang satu lagi agak membantu

"lu punye harddisk aaa ada problem skit"
aku dah menggagau pening
dah le assigment nak kene antar minggu depan

cina tu setting camne entah... dah ok blek....mungkin bertahan sementara urgent ni la...
time kasih apek Seng

lega satu masalah...
aku blek berhujan.. jalan kaki dari kedai tu balik umah aku di seri penara...

kereta dah takde maa... pakai kaki je la...
hahhahahah!!!

aku blek.. katrij aku kong plak...

alkisahnye... aku terpaksa berjalan blek ke area kedai tadi...
terpaksa la pinjam moto acap wave 100 yang dah lama tak guna bwah blok tu..
dah le tayar pencit... aduhai... asal bole jalan ok le...

dah beli... blek umah la...
sekali lagi aku basah kuyup...

huhu

printer dah ok... laptop dah ok...
bole la mula wat keje...
adoyai...
padan muka last minit...
kui kui kui!!!

aku call mak ayah...
haha...
adat la... mak ayah mane yang tak sayang kan anak
berbakul nasihat dan leteran dari diorang...

hmmm...

aku sepatutnye berubah dari sekarang...
mungkin perubahan yang aku kene paksa dari saat ini
bakal mengubah aku ke arah yang lebih baik masa depan kelak...

tu memang hakikat...
aku agak terpesong dari landasan asal aku...
ape die?
sume orang beringat-ingat la sendiri...

hmmm.... aku pening-pening lalat skit.... aku nak tido jap sejam...
kasi lega kepala otak ni...

sok nak antar EDU, folio BI dengan present anatomi...

you can do it mohazam

hidupkan semangat mu di koleq ...

only tough will be survive!!!!

No comments: