Monday, April 13, 2009

nasihat vs leter vs marah

benda memang tak pernah terlepas dalam hidup aku...
terutama nya kalu khas dari mak ayah tersayang..

aku antara yang paling teruk kene leter kot..
hahaha


"itu le kamu, ada pengalaman letak bawah punggung, cuai cuai cuai"


pada aku itu sesuatu yang sangat bermakna dalam hidup,
dan itu adalah satu nikmat dan anugerah yang tak ternilai dari ALLAH SWT

ssape yang sanggup jadi penasihat kite free2 je?
penasihat ke arah kejayaan dunia akhirat plak tu?

amik consultant pun kene bayar skang....

berbaloi rasenye aku kene leter...
dan bertuah sebab mak ayah aku masih ada...





sebab itu merupakan langkah berterusan yang mak ayah aku dah wat sejak aku berada di bumi ALLAH ini....

bese la... anak kedua ni ada peel die skit... hahaha

hmmm esok pukul 2 adik aku nina akan ada interviu MARA untuk biasiswa...
moga2 adik aku dapat la biasiswa tu... dan pada mase yang sama menjadi doktor yang pertama dalam family aku...


ya ALLAH, ya Tuhanku, permudahkanlah segala perjalanan adiku, jauhilah dia dari sebarang kesulitan, dan permudahkanlah segala langkahnya. Amin


cikgu dah ramai sangat.... aku pun bakal termasuk sekali geng2 cikgu ni...

hmmm.. assignment tinggal report resource dengan EDU untuk malam... ape lagi kome... moh le kite pulun wat...


2 comments:

amalhaj said...

tiada jalan mudah untuk mencapai kejayaan. jangan jadikan kegagalan itu satu kekecewaan tetapi jadikan ia satu semangat untuk terus berusaha, insyaALLAH kejayaan pasti datang.

ee said...

leter itu ok la..
kalu x de marah camana nk
jadi org baik...
kalu x de leter bosan la idup...