Saturday, July 25, 2009

H1N1 BaB1 mengganas

salam... berita gempar yang aku terima pada waktu sekarang semasa menukar sim kad yang satu lagi... berderat sms masuk tanya pasal Institut Perguruan Ilmu Khas (IPIK) yang baru ditutup selama seminggu akibat H1N1 durjana....

lokasi IPIK tak sampai 1 km dari maktab aku IPTKL.... dan deme selalu datang semayang jumaat di masjid aka surau maktab aku...
beberapa orang kawan aku jugak telah disyaki demam... setelah aku menelepon adib yang tengah tido nyenyak di hostel sebentar tadi

kenapa bende ni jadi?
kerajaan kena bertindak...
camne 1 malaysia nak maju? hahhahahahhaha

mintak simpang la bende ni jadi kat aku dan orang2 sekeliling aku...
alamak... hidung aku gatal2 plak...

so long and gudnite

3 comments:

admin said...

Nice Blog. Congrats.
-Zakir Ali ‘Rajnish’
{ Secretary-TSALIIM & SBAI }
[Editor- Children’s Poem & Adult’s Poem]

Paparazi said...

wei...lawat blog aku
http://jaiondelinedotcom.blogspot.com

Paparazi said...

wei...lawat blog aku
http://jaiondelinedotcom.blogspot.com